η θυσια της ρυζοκροκετας.Αφιερωμενο στη Μαρια που εχει γενεθλια σημερα!!



Αφιερωμενο στη Μαρια..
Που εχει γινει η αιτια...

Η αιτια να μαθω τι σημαινει ρυζοκροκετα.

Η πρωτη μου συναντηση με τις ρυζοκροκετες ηταν μια μερα που το στομαχι μου , μου φωναζε απελπισμενα
-ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.Αλλα εγω πειναω!Γεμισε με! 
Και καπου εκει λοιπον ξεχασμενες μεσα σε ενα ντουλαπι βρεθηκαν κατι ρυζοκροκετες να σηκωνουν το χερι!!
Ναι μη νομιζετε οτι τα φαγητα στεναχοριουνται η πονανε οταν τα τρωμε..ισα ισα χαιρονται..αλλα γιαυτο θα σας πω μια αλλη φορα..ειναι μια πολυ ωραια ιστορια που μου ειχε πει καποτε ενα μουχλιασμενο μηλο.
Ετσι λοιπον και γω κατι επρεπε να κανω απλωνα τη χερουκλα μου, τεντωνω τα πελματα μου γιατι ξερετε ηταν απο αυτα τα ραφια τα εντελως ξεχασμενα , αυτα που ειναι ψηλα.
Και τρωω την πρωτη μου ρυζοκροκετα.
Αηδιααααααααααα...μαμαλοοοοοο που λεμε κ στο χωριο μου...σα να τρως σφουγγαρι..
σα να το τρως επειδη σε βαλε η μαμα σου να το φας, που δε σ'αρεσει που δε σ'αρεσει αλλα επειδη σε αναγκασανε ειναι ακομα χειροτερο αποτι αν ηταν δικη σου επιλογη..
Το στομαχι μου ομως κανενα παραπονο.Μια χαρα ενιωσε.
Αυτη λοιπον ηταν η πρωτη μου γνωριμια.
Μετα ολες οι υπολοιπες, ηταν μια απο τα ιδια.Αηδια.
Ηθελα με καπιοι τροπο να ικανοποιησω την ακατανικητη επιθυμια μου να τρωω ψωμι, γιατι σα κοριτσι που ειμαι οπως μας ελεγε κ η δασκαλα μας στο μπαλετο οταν πηγενα β' δημοτικου το ψωμι και η πατατα οταν τα τρως καθονται στον πωπω και στα μπουτακια..γιατι αλλωστε τα λενε και ψωμακια?
 Ναι ναι στη β' δημοτικου...
Μα βεβαια ολα τα υγειινα φαγητα αηδια ειναι σκεφτομουνα ηλιθιοδως φυσικα αξιζει να παραδεχτω.
Οποτε η ρυζοκροκετες - ψωμι 5-0

Και εκει περνει τη θεση της στην ιστορια η φιλη μου η Μαρια.
Που εχει κ γενεθλια σημερα!!Χρονια πολλα!

Θα πηγαιναμε καπου μακρια διακοπες..και επρεπε να παρουμε μαζι μας εξυπνα φαγητα.
Παμε στην υπεραγορα ελληνιστι για ψωνια.Σουπερ Μαρκετ.
Μεσα στις κονσερβες τονου, τη παστα ελιας, τη μερεντα, το ταχινι ,το μελι, τα κρητικα παξιμαδια,τις λαστιες ντοματες , τα αποξηραμενα μανιταρια, τις φακες, τη φαβα και τα κωλοχαρτα μου λεει η Μαρια θελω να παρουμε κ ρυζοκροκετες..μπλιααααχ λεω εγω...οχι οχι θελω ειναι τελειες οτι πρεπει για πρωινο με μελι και ταχινι ..λεω αππαππαα πως μπορει φεγγαρακι μου κ τα τρωει τουτα τα πραγματα?

Παμε σπιτι..κοιμομαστε..ξυπναμε..
Και τρωμε πρωινο.Ανοιγει τις ρυζοκροκετες..τις αλοιφει με μελι και ταχινι..
μου λεει δοκιμασε...
ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....
το στομαχι μου με ερωτευτηκε!
Τελειο!Θεικο!
Τραγανο και γευστικοτατο!!
Τελικα τοσο καιρο που ετρωγα , ετρωγα μπαγιατικες..γιατι μπαγιατευουν μεσα σε μια μερα!!
Και μου μαθε και το θεικο κολπο
για να μην μαμαλιαζουν παντα την πανω πανω δε τη τρως..την κανεις καπακι..την αφηνεις εκει για να προφυλασει τις αλλες..
την θυσιαζεις στο βωμο της απολαυστικης φρεσκαδας...
Πρεπει να τη φας μετα και αυτη ομως..ειπαμε δεν αρεσει στα φαγητα να μη τα τρωνε..

Αλλωστε ποια ρυζοκροκετα θελει να μεινει στο ραφι?

Comments

  1. -Λοιπόν, για πές μου, εσύ
    πύραυλε, που είσαι από τη Γη,
    τι χρειάζεται να πάρω μαζί για
    την εκδρομή μου;
    Ο πύραυλος σκέφτηκε κάμποσο
    και στο τέλος είπε:

    -Ψωμοτύρι, κεφτεδάκια,
    πορτοκαλάδα και γλυκό.
    -Πού να βρώ τέτοια πράγματα
    εγώ; απόρησε το φεγγάρι.
    -Λυπάμαι,
    είπαι ο πύραυλος.
    Χωρίς αυτά,
    στη Γη τουλάχιστον,
    δεν πάει κανείς εκδρομή...

    ReplyDelete
  2. axxxxxx....apo to paramythi pu mu eipes???kserei ti leei o polytaxidemenos pyravlos...

    ReplyDelete

Post a Comment