Τώρα που έφυγες...



                                          song with >  http://www.greektube.org/content/view/130056/2/



Τώρα που έφυγες... 

Τώρα που έφυγες... Το δωμάτιο μου δεν είναι άδειο.
Τώρα που έφυγες... Το δωμάτιο μου είναι γεμάτο.

Είναι γεμάτο από εσένα...

Τώρα μπορώ να σηκώσω τα χέρια μου ψηλά
και να σε νιώσω παντού στον αέρα.

Τώρα κοιτάω τα κόκκινα σεντόνια μου 
και τώρα καταλαβαίνω τι σημαίνει κόκκινο.

Πίνω το κρασί που ανοίξαμε μαζί χτες
και σε νιώθω σε κάθε γουλιά του.

Είναι γεμάτο από εσένα...

Τώρα ξέρω γιατί σε κάθε πέτρα της θάλασσας
νιώθω εσένα.

Τώρα ξέρω γιατί κάθε φορά που βλέπω κάτι καινούριο
θέλω να στο δείξω.

Τώρα ξέρω τι σημαίνουν τα ονειρά μου.

Τώρα άραγε τα αστέρια του ουρανού θα μου φαίνονται ίδια;
Θα ταξιδέυω μοναχή μου η μαζί σου;

Tώρα δε θα σε αφήσω να φύγεις ποτέ.







Comments