Μπιφτέκι από κολοκύθι με κρέμα τυριού λεμόνι και μαστίχα και φρεσκοτριμμένη ντομάτα




Πραγματικά ένα πιάτο απογείωσης.
Γεμάτο ελληνικές γέυσεις, μοναδικότητα και φρεσκάδα.

Αυτό το πιάτο το ετοίμασα για να παρουσιάσω στο kitchensurfing στο Βερολίνο τη δουλειά μου
Ήθελα να φτιάξω ένα πιάτο με ελληνικά στοιχεία αλλά πιο ευπαρουσίαστο μιάς και θα έπρεπε
να φωτογραφηθεί για το προφίλ μου.(kitchensurfing είναι ένα site όπου μπορείς να βρείς τον σεφ που γουστάρεις σήμερα ή για το πάρτυ σου να σου μαγειρέψει και να τον καλέσεις σπίτι σου).

Σκέφτηκα λοιπόν τον ζεστό κολοκυθοκεφτέ με μία σάλτσα τυριού και είχε πέσει και στα χέρια μου
εκείνη την εποχή από μία φίλη μου κύπρια το εξής θάυμα > σπόρος από το δέντρο της μαστίχας.
Ακόμα στην Ελλάδα δεν έχω ανακαλύψει που να το αγοράσω γιαυτό και δε σας δίνω αυτό σαν υλικό αλλά την μαστίχα την θαυματουργή.

Κολοκυθοκεφτές σε πιο μεγάλο σχήμα με εξαιρετική κρέμα τυριού
με απογείωση γέυσης από ξύσμα λεμονιού και μαστίχα.

Για τους κολοκυθοκεφτέδες θα χρειαστούμε >

2 κολοκυθάκια τριμμένα
λίγο δυόσμο
3 κουταλιές τριμμένη φρυγανιά
3 κουταλιές αλέυρι
1 αυγό
100γρ τυρί
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Αναμίξτε όλα τα υλικά σε ένα μπόλ, πλάστε σε σχήμα μπιφτεκιού
και τηγανίστε με λίγο λάδι στο τηγάνι σε σιγανή φωτιά, αλλάζοντας συχνά την πλευρά
του μπιφτεκιού.

Για την κρέμα

200 γρ τυρί κρέμα
2 σταγόνες μαστίχα σκληρή
ή μισό σφηνάκι μαστίχα
ξύσμα από 1/4 λεμονιού στον λεπτό τρίφτη ή
αν έχετε 2 σταγόνες εσάνς λεμονιού
αλάτι ένα τσακ
πιπέρι ένα τσακ

Από πάνω την στιγμή του σερβιρίσματος προσθέτετε τριμμένη ντομάτα
ελαφρώς αλατισμένη και τρίψτε πιπέρι.

Είμαι σίγουρη σχεδόν θα δακρύσετε.

Ιδανικό με λευκό κρασί.
Συνοδέυει τέλεια πιάτο με ψάρι.



Comments